Doprava a platba

DODACIE PODMIENKY

Doručenie

Tovar doručujeme ZADARMO, pri objednávkach nad 60 eur len pre Slovenskú republiku. Celková suma objednávky aj po uplatnení poukazu alebo zľavového kupónu musí byť vyššia ako 60 eur, aby bolo doručenie ZADARMO. V prípade nižšej objednávky je poštovné účtované vo výške 5 eur pri doručení kuriérskou spoločnosťou PPL a 3 eurá pri doručení na výdajné miesto Zásilkovňa. Objednávky prijaté v pracovný deň do 13:00 budú doručené do xxxx dní. 

Chyba doručenia

Hoci sa snažíme vašu objednávku doručiť včas a správne, niekedy sa môže niečo pokaziť. Dostali ste nesprávnu kávu? Kontaktujte nás prostredníctvom info@kavavyhodne.cz alebo telefonicky na čísle +420 777 778 574. Chybu čo najskôr napravíme!

 

SŤAŽNOSŤ

  • Káva nie je v poriadku?

Máte podozrenie, že ste od nás dostali nesprávnu kávu? Kontaktujte nás a my vám do 14 dní pošleme správnu kávu alebo vám vrátime peniaze.

Reklamácie sa nevzťahujú na škody spôsobené nesprávnym skladovaním alebo manipuláciou s tovarom zo strany zákazníka.

  • Odstúpenie od zmluvy

Ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní v súlade s § (DOPLNIŤ ČÍSLO SLOVENSKÉHO ZÁKONA).

Viac informácií nájdete v podmienkach.

  • Poškodený tovar

Ak dostanete rozbitý, otvorený alebo inak poškodený balík, okamžite nás kontaktujte a my vám pošleme novú zásielku.

 

PLATBA

  • Možnosti platby

Bezpečné platby sú pre nás samozrejmosťou. Ponúkame tieto možnosti:

Platba kreditnou kartou GoPay v poslednom kroku objednávky. 
Rýchly prevod prostredníctvom platobnej brány GoPay, ktorá vás presmeruje priamo do vášho internetového bankovníctva.

Platba na dobierku, táto platba je spoplatnená sumou xxx eur.
Platba za tovar sa uskutočňuje pri prevzatí tovaru od kuriéra alebo na mieste dodania.

Dodacie služby

Čo je to Zásilkovňa (Packeta)?

Zásilkovna je široká doručovacia sieť s  2 414 pobočkami v Slovenskej republike, kde vám objednaný tovar doručia ľahko, lacno a rýchlo. kavavyhodne.sk zasiela tovar aj touto cestou.

  • Jednoduché sledovanie zásielky
  • Dodanie do troch dní na viac ako xxx predajní na Slovensku
  • Možnosť rozbalenia zásielky pri jej prevzatí
  • Uloženie objednávky na pobočke až na 21 dní
  • Doručenie na ktorúkoľvek pobočku len za xxx eur

Ako prebieha vyzdvihnutie zásielky v Zásilkovni (Packete)?

1.) O odovzdaní zásielky na doručenie do Zásielkovne budete informovaní e-mailom s číslom na sledovanie zásielky.
2.) Keď zásielka dorazí na vami zvolenú pobočku Zásilkovne, dostanete heslo k zásielke prostredníctvom SMS alebo e-mailu. Ak si tovar nemôžete vyzdvihnúť do 7 dní, môžete túto lehotu predĺžiť na 21 dní prostredníctvom SMS správy alebo aplikácie na sledovanie zásielok.
3.) Použite heslo na pobočke Parcel Office a zásielka vám bude vydaná. Na vyzdvihnutie balíka môžete splnomocniť aj inú osobu, stačí jej poskytnúť heslo, ktoré je jediným dokladom o nároku na balík. Pošta od vás nepožaduje občiansky preukaz ani žiadny iný doklad totožnosti.

Ako funguje Zásilkovňa (Packeta)?

Zásilkovňa (Packeta) je moderný a zákaznícky ústretový spôsob prepravy objednaného tovaru. Je založená na širokej sieti výdajných miest. Zásilkovňa (Packeta) priamo neprevádzkuje pobočky, väčšinou ide o miestne prevádzky rôzneho druhu, takže výdajné miesto nájdete na najbližšej čerpacej stanici, v obchode so zmiešaným tovarom, papiernictve, čistiarni, reštaurácii, kopírovacom centre alebo parfumérii.

Vďaka tomuto systému má Zásilkovňa (Packeta) v Slovenskej republike 2 414 výdajných miest v mestských aj vidieckych oblastiach, kam doručuje tovar lacno do troch pracovných dní. Okrem toho poskytuje modernú službu sledovania zásielok, takže vždy viete, kde sa vaša zásielka nachádza a kedy k vám dorazí.

Zasielkovňa (Packeta) sa snaží byť lepšou alternatívou k tradičným balíkovým službám, s ktorými bojuje najmä kvôli pohodlnosti doručenia. Nemusíte čakať doma, kým vám zazvoní dopravca, ale môžete si objednať balík k najbližšiemu partnerovi Zásilkovne (Packety), kde na vás počká 7 dní. Ak si ho v tomto termíne nevyzdvihnete, môžete si bezplatný vklad predĺžiť až o tri týždne prostredníctvom mobilnej aplikácie alebo webovej stránky.

 

Ako funguje sledovanie zásielok?

  • Sledovanie na webe
  • Aplikácia pre Android
  • Aplikácia pre iOS

 

Kde nájdem kontaktné údaje na Zásilkovňu (Packetu)? 

Zákaznícky servis Peckety
Telefón: +421 221 201 135
E-mail: info@packeta.sk

 

ZÁKAZNÍCKY SERVIS VÍNO VÝHODNE

Pondelok až piatok 09:00 - 16:00

Telefónne číslo: +420 777 778 574

E-mail: info@kavavyhodne.cz